Eni Surić Faber, profesorica psihologije i školska psihologinja

Diplomirala je psihologiju na Filozofskome fakultetu u Zagrebu. Do osnivanja Privatne klasične gimnazije radila je u Klasičnoj gimnaziji u Zagrebu kao stručna suradnica i nastavnica psihologije. Educirala se u području različitih psihoterapijskih pravaca (kognitivno bihevioralna terapija, realitetna terapija, transakcijska analiza, obiteljske konstalacije, Somatic Experiencing), savjetovanja, poučavanja i usavršavanja komunikacijskih vještina. Vodila je različite edukacije namijenjene stručnom usavršavanju nastavnika u organizaciji Agencije za odgoj i obrazovanje i bila voditeljica radne skupine za izradu interdisciplonarnog programa Strategije učenja i poučavanja u okviru projekta Poboljšanje kvalitete sustava stručnog usavršavanja odgojno – obrazovnih radnika.

U okviru projekta Čitanje i pisanje za kritičko mišljenje, namijenjenog usavršavanju nastavnika, ostvarila je najviši status – potvrditeljica za koji ima međunarodni certifikat. Koautorica je projekta Aktivno učenje i kritičko mišljenje u visokoškolskoj nastavi.

Sudjelovala je u projektima usmjerenim na unaprjeđenje kvalitete škola u Republici Hrvatskoj („Mreža podrške samovrednovanju škola“, „Vanjsko vrednovanje osnovnih škola i gimnazija“) i u izradi Strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije Republike Hrvatske kao članica tematske radne skupine za podršku učenicima.