[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Jeste li znali da je u SAD-u mjesec travanj još 1987. proglašen mjesecom svjesnosti o utjecaju konzumiranja alkohola na pojedinca i društvo (Alcohol Awareness Month) i da je u Ujedinjenom Kraljevstvu 2014. pokrenuta kampanja pod nazivom Dry January? Naši su se maturanti tjedan dana bavili upravo tom temom u mini-projektu pod nazivom Alcohol Awareness Week. Na nastavi kemije i engleskog jezika osmišljavali su i izrađivali samostalne interdisciplinarne projekte o alkoholima s aspekata koji su ih zanimali. Tako su proveli istraživanje o konzumaciji alkohola među učenicima naše škole, napravili instalaciju o utjecaju alkohola na pojedinca i društvo te interaktivni model o povijesti alkohola. Posebno ih je zanimao utjecaj alkohola na mozak i ponašanje adolescenata, o čemu su kolegama dijelili svoje informativne letke, prikazali svoje filmove i plakate. Neki su napisali eseje i napravili prezentacije o kemizmu alkohola i utjecaju alkohola na globalnu ekonomiju. Proizvode na hrvatskom ili engleskom jeziku maturanti su prikazali svojim kolegama iz nižih razreda u želji da ih potaknu na razmišljanje o utjecaju alkohola na pojedinca i društvo. Profe Jerkić i Preglej uživale su zajedno s maturantima, učeći zajedno s njima i pokušavajući skrenuti pažnju učenika na problem alkoholizma u adolescenciji.

[/vc_column_text][cz_gap height=”20px”][cz_image id=”cz_59953″ image=”1972″][/cz_image][cz_gap height=”20px”][cz_image id=”cz_71741″ image=”1973″][/cz_image][cz_gap height=”20px”][cz_image id=”cz_101682″ image=”1974″][/cz_image][cz_gap height=”20px”][vc_column_text][pdf id=1976][/vc_column_text][cz_gap height=”20px”][cz_image id=”cz_57071″ image=”1975″][/cz_image][/vc_column][/vc_row]